sobota, 25 września 2010

For Lovers Of...Bunnies

Wreszcie trochę czasu i kolekcji ciąg dalszy choć z wykorzystaniem starych zdjęć.
Oto Poziomek zakupiony we Flo dość niedawno bo zaraz jak się pojawiła dostawa tych stworzonek 'prosto z Japonii' a made in China. Bałam się, że mi wykupią ;P. Musiałam go mieć bo ma uszy i jest różowy, a że podobał mi się bardziej niż długonoga wersja, więc jest taki. Generalnie służy jako przytulanko-poduszka (świetnie komponuje się z naszą różową kanapą), ale gdyby nie to, że łóżkowe miśki zamieniłam już dawno na narzeczonego to z pewnością zostałby moim królikiem do snu :D
Co do Flo to nadal mam zamiar kupić gipsowego(?) króliczka a la krasnal ogrodowy, oczywiście różowego :). 

ps. a dziś o mały włos dokonałabym zakupu ŚLINIACZKA z królikiem xD uff to już by była chyba gruba przesada...i kuszenie losu ;).

Poziomkowe love - przytulak do kochania 
Share/Bookmark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz